Thursday 14 June 2012

Spikemania !!


Zrezygnowalam z 'Bruno' po 5 min ogladania , tragedia film.

Studdsy sa modne od kiedy swiat dostal obsesji na punkcie wyrabistych Sam Edelman Lorissa open toe shoes. Potem zaczela sie era Jeffrey Campbell Spike Lita shoes. Nieziemsko drogie i cholernie ponadczasowe mysle! Kazdy fashionista postaral sie o to by miec jedna z par Litow w swojej garderobie. Na szczescie ( a moze i nie ) pojawily sie tansze wersje Litow i kazdy juz mogl sobie pozwolic na zakup butow w ulubionym stylu. Jesli o mnie chodzi sluchajcie komedia i rozpacz zarazem. Rowniez kupilam sobie wlasne Lity , nawet majac je w sklepie we wlasnym miescie, chcialam sprowadzic je sobie z oryginalnym pieknym w srodku nadruczkiem HAVANA haha! Sadzilam ze reszta z napisem samym Jeffrey Campbell to jakas sciema. I wiecie co? Byly o pol numeru za male! Zaczelam zalowac ale udalo mi sie je sprzedac . Mam tez fejki ale to nie to samo, obcas podczas chodzenia tak sie chwieje ze mam wrazenie ze go kiedys zgubie haha! I w sumie mialam sytuacje ze zgubilam , ten maly spodzik na obcasie ktory sprawia ze buty nie klapia :D! komedia. Zamawialam je z ebaya, dziewczyna z chin wyslala mi jeden nie doszyty but, powiadomilam ja, to wyslala mi wykonczony piekny elegancki lewy but ale pomylila sie z rozmiarem wiec znowu mi wyslala kolejnego buta tym razem wlasciwy. Tak zostalam w posiadaniu dwuch lewych fake litow. Zamienilam sobie wiec spodzik z niedoszytego buta .( na cos sie przydaly )

Takze taka historia ..

wracajac do spikow, uwazalam kiedys ze ciuchy i akcesoria z kolcami nosza tylko metale !

Ostatnio otworzyli dosyc fajny butik w naszym centrum handlowym zwanym Highcross. Nazywa sie Oxygen Red jesli kogos to interesuje. Wszystkie buty wygladaja jak te z Deezee :)
Ale tylko jedna para butow ponizej przyciagnela moja uwage !





W realu wygladaja jeszcze lepiej.! Swietna alternatywa balerinek ! Na prawde niezly pomysl z tymi butami. Osobiscie mam dosyc noszenia balerinek , sa wygodne ale nie jestem osoba ktora ogranicza sie tylko do jednego rodzaju butow kiedy ma ochote odpuscic sobie obcasiki. Trampki tez sa wygodne i fajne ale nie do wszystkiego pasuja. A te sie swietnie komponuja ze wszystkim. Mysle ze nawet te biale moglaby ubrac panna mloda :D Sa biale, blyszczace z brylacikami i wygodne, czemu nie?


Niestety ani Oxygen Red ani Deezee nie ma juz w ofercie tych butow .. pozostaje ukochane ebay i allegro.! Na ebay'u sa o 10£ mniej. :) wiec na pewno sie w nie zaopatrze w najblizszym czasie jesli bede w stanie.

Mam dla was tez pare inspirations zwiazanych z tematem :)

Te buty sa swietne !! Sa wylozone kolcami tylko po zewnetrznej stronie buta aby przypadkiem nie zniszczyc ich obcierajac jednym butem o drugi czy tez sie nie przewrocic podczas obcierania kolcow o kolce. W dodatku sa na zamek z boku. Rewelacja !!
Mozna je sobie obejzec tutaj  NastyGal .
Sa troszke drogie. No moze strasznie drogie, ale czemu nie zrobic sobie takich samemu?:D
Wystarczy kupic jakies tanie dlugie sneakersy i oblozyc kolcami czy czymkolwiek chcecie.



 Te buty przypominaja mi inne buty firmy ASH. Tez sa cholernie drogie.

 Sa dostepne tutaj ;)

 Martensy
 Takich jeszcze nie widzialam !!
mozna je obejzec tutaj Vintage Fair

 Takich tez jeszcze nie widzialam.

 I tego tez nie :D
 Te kolczyki maja cos w sobie, sa mega i co najwazniejsze niedrogie !! Mozna je zobaczyc tutaj


 W tym bym nigdzie nie wyszla :D Ale i tak swietne!

No to na tyle na dzisiaj !! Ide juz spac bo pozna godzina!
Dzieki za uwage:)
Komentarze mile widziane :D

XX


7 comments:

  1. Those studded flats and denim shorts are amazing. I really like this trend.

    I just posted all of my wedding pictures. I'd love for you to stop by and check them out. I'd love to know what you think! :)
    www.fashboulevard.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. I love the spiked flats and the spiked earrings. Both super cute! That last picture is so cool but better not hug someone wearing all of those spikes! :)

    Amy

    fashionandbeautyfinds.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Very nice blog doll:X inspiring photos:X

    SandraB.ro

    ReplyDelete
  4. Nie dla mnie takie buty, aczkolwiek całkiem fajne:)

    Zapraszam na nowy post:*

    ReplyDelete
  5. buty są świetne!
    fajny blog, zapraszam do mnie:
    http://to-i--owo.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Moja koleżanka bierze udział w wyborach miss. Pomóżmy jej! Klikajmy "Lubię To" i udostępniajmy zdjęcia. Niech ta dziewczyna wygra!
    http://www.facebook.com/photo.php?fbid=294882820607914&set=a.294882543941275.64032.262360410526822&type=3&theater

    ReplyDelete
  7. You totally got me. studs and spikes are my absolute great loves <3
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    ReplyDelete