Thursday 7 June 2012

Hej wszystkim !

Ufff po jakichs 3 godzinach wreszcie skonczylam naglowek i budowanie bloga. Nawet nie macie pojecia jakie to czasochlonne, mowie do tych ktorzy nie maja swojej strony. Jeszcze go dokladnie nie dopracowalam ale mam nadzieje ze z czasem ogarne o co tutaj chodzi. Powiem jedno , nie jest to takie proste i latwe jak sie wydaje. Wolalabym zeby ktos za mnie to zrobil a ja bym tylko wchodzila i pisala posty hehe. Pewnie zastanawiacie sie po co go utworzylam ? Bardzo lubie bawic sie moda, ciuchami i je przerabiac dlatego tez chcialabym z Wami dzielic sie swoimi pomyslami i malymi dzielami jakie zamierzam stwarzac dla siebie a takze i dla WAS. Kiedy wracam do domu i ogladam blogi innich znanych bloggerek mam ochote tez cos dac od siebie.
Zamierzam wystawiac i sprzedawac swoje male dzielka tutaj i nie tylko !! Takze sledzcie by zobaczyc co nowego!


Whew after about 3 hours i finally finished building the blog and blog header. Even though you have no idea how time consuming it is !! Speaking to thos who do not have own site. Yet it is not exactly fine-tuned but in time i overtake what is it all about.
I will say one thing, it is not so simple and easy as it seems haha. I'd rather someone do it for me and I'd just go in and write posts. Perhaps you may wonder why i created it? I love to play with fashion, clothes and modify them that is why i would like to share it with You my ideas and small works i created for myself and also for YOU GUYS !! When I comin home and im watchin others blogs i just want to give somethink from myself to YOU too !!

I intend to expose and sell my works here and not only ! Also stay up to see what's new!


xxx

2 comments:

  1. Wiem o co chodzi, bo zanim stworzyłam swojego pierwszego posta, też długo myślałam nad nagłówkiem i szablonem samego bloga ;) powodzenia!

    ReplyDelete
  2. Z czasem do wszystkiego dojdziesz co jak działa będzie dobrze :0 zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete